Tuesday, September 1, 2009

Isn't this cute????

When I saw this digi stamp, I just had to have it! (and no, this is not me and my dog )
I've made this card for the SOL for tonight on the club... The papers are from MME and I've colored again with my derwent pencils. The sentiment is from hampton art.
It is allready september. I love this month... because the autumn is beginning and I love that season. (maybe also because I'm born in this month??)
Have a nice evening you all,
**********************************
Ik zag deze digi stempel en moest hem gewoon hebben... zo geweldig!!! Deze kaart had ik voorbereid weer voor de SOL deze week. Papiertjes weer van MME en ingekleurd met de derwent potloden. De tekst komt van een stempeltje van hampton art.
Heerlijk, het is alweer september, vind het zo'n fijne maand gewoon omdat de herfst begint met al die mooie kleuren.(komt misschien omdat ik geboren ben in deze maand?)
Een fijne avond nog allemaal,


27 comments:

  1. wat een super stempel hihi en de kaart is prachtig geworden.
    Had geen tijd voor de sol maar ga er morgen wel mee aan de gang !
    GR joyce

    ReplyDelete
  2. Erg leuk deze kaart en heb voor mijn 1ste keer ook meegedaan, leuk toch.
    Gr, katty

    ReplyDelete
  3. Love it...the image is hilarious...and of course I love the MME papers! bx

    ReplyDelete
  4. Mooi kaart weer Tiets en wat een geinige stempel!!

    Groetjes, Agnes

    ReplyDelete
  5. ohh so sweet, love Mo's images
    hugs Annita

    ReplyDelete
  6. wat een geinige stempel op een super kaart

    ReplyDelete
  7. Ha Tiets,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg,echt een plaatje weer meid!

    Liefs Eef

    ReplyDelete
  8. Very funny image. Love how you always put your cards together - very beautiful!

    ReplyDelete
  9. Weer een leuke kaart Tiets en een super stempel :D!

    ReplyDelete
  10. Hij is prachtig Tiets, echt super!
    Ik heb ook weer mee gedaan, alleen moet ik mijn kaartje nog afmaken.
    Bedankt weer voor de leuke avond, groetjes JAcqueline

    ReplyDelete
  11. Owww Tiets wat isie mooi. Ik was helemaal in extase omdat ik al zo'n tijd niet meer de Sol had gedaan, maar had me een avond vergist. Ik dacht dat het vanavond was :-( Nou ja volgende keer beter. Nu ga ik me op de uitdaging van september storten. Mijn complimentjes hoor voor je blog en je cluppie.
    Liefs Mo

    ReplyDelete
  12. What a funny motif, I like it very much - nice papers and details Tiets, very good!! LG Andy

    ReplyDelete
  13. Prachtig en wat een geinig stempeltje hey hihihi... had er jou ook niet in herkend hoor;) Leuk met dat operold stukje papier, kortom weer een super kaart!!!

    liefs liek X

    ReplyDelete
  14. Wat een geweldig kaartje Tiets! Mooi papier en mooie details en een gave stempel!

    liefs Maria

    ReplyDelete
  15. Oh this is gorgeous, what a fab image.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  16. Hoi Tiets,

    Leuke kaart zeg!!! Ik heb ook al een paar digi stamps, vind het wel leuk hoor om te doen.

    Groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete
  17. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt zeg!!!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  18. A lovely fun card fabulous ~ Mel

    ReplyDelete
  19. Het was weer leuk om mee te doen, na een hele tijd en je kaart is weer erg geweldig met mooie kleuren. Bedankt
    liefs Paula.

    ReplyDelete
  20. NOW YES that is cute!!!! Very cute in fact!!!
    Love the fun image and you have colored it perfect!!
    hugs, janny

    ReplyDelete
  21. Ik vind hem helemaal geweldiggggggg Tiets

    xxx Irma

    ReplyDelete
  22. Hallo,

    Kijk op mijn blog aub, je hebt een award....!

    Groetjes, Bea

    ReplyDelete
  23. heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Tiets

    groetjes Rebecca

    ReplyDelete
  24. Prachtig kaartje Tiets en de stempel heeft inderdaad een heel hoog "hebbuh"gehalte, dus ik kan me goed voorstellen dat je haar niet kon weerstaan :-).
    Een heel fijn weekend!!
    Groetjes,
    Leonie.

    ReplyDelete
  25. Hoi Tiets
    Wat een schattig kaartje! En het stempeltje is gewoon te leuk! Ja die kan je niet laten liggen!!hihi
    Ik heb wat leuks op mijn blog
    Liefs
    Angela

    ReplyDelete
  26. Hoi Tiets,
    Ik heb voor jou een verrassing op mijn blog. Kom je hem ophalen?
    Liefs,
    Krista

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx