Friday, January 8, 2010

Cardkits Simpel-Scrappen

The 2 new cardkits from Simpel-Scrappen are in the house so time for me to play with them. This lipton tea box is made with the papers from Cardkit 1. The stamp is included in the cardkit and isn't it great!!! A bit vintage, and the papers are for valentine.

***********************************
Het is alweer Januari, dus dat betekend weer de nieuwe cardkits van Simpel-Scrappen... En ja het wordt eentonig, maar ze zijn alweer geweldig!!!! Ik ben begonnen met cardkit 1 en heb een lipton tea doosje gepimpt:


Voorkant doosje


Have a break...
doosje open


achterkant doosje

Achterkant doosje, kaart open

Ik vind het een schitterende cardkit en je kan er zoveel kanten mee op!
Wil je ook elke maand een cardkit in te bus ontvangen, Kijk dan eens op de blogs van de cardkits
Cardkit 1
Hugs Tiets xx

12 comments:

  1. whaaaa wat een gaaf doosje schitterend gemaakt

    ReplyDelete
  2. A wonderful work! Luv the color and the details. Very great
    Many greetings
    Andrea

    ReplyDelete
  3. Wat een super gaaf doosje Tiets, echt heel mooi!
    Ik heb vandaag cardkit 2 ontvangen en ik vind het geweldig mooi papier!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  4. Je kaartjes zijn weer TOP!!
    bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!
    xxxAngela

    ReplyDelete
  5. OOoh Tiets wat ben je weer geweldige dingen aan het maken!!
    Ook hieronder staan een paar superkaarten hoor!!
    Erg mooi theedoosje...en nog lekker ook..hihi

    Groetjes Janet

    ReplyDelete
  6. Jeetje Tiets, wat een leuk projectje heb er van genmaakt, de kit is dit keer ook weer super!

    Gr. Agnes

    ReplyDelete
  7. Een super gaaf doosje heb je weer gemaakt Tiets met prachtig papier.

    Fijn weekend Jannie.

    ReplyDelete
  8. Hai Tiets, Echt super leuk en mooi gemaakt! Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  9. Wat een super creatie heb je ervan gemaakt zeg, en dat van een gewoon theedoosje! Prachtig!!

    liefs liek X

    ReplyDelete
  10. Ohhh... die is weer gaaf zeg!!!! Supermooi geworden!
    Nog een fijn weekend!

    ReplyDelete
  11. Prachtig! Ik ben (nog) niet zo van de doosjes. Maar al die pracht projecten die ik op blog voorbij zie komen gaan mijn mening veranderen.
    Heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx