Friday, July 30, 2010

3de COPICS WORKSHOP DOOR NICOLE BIJ MIJ THUIS!




Er blijkt nog zoveel animo te zijn om een workshop van Nicole te kunnen volgen bij mij thuis in Den Helder dat we nog een datum hebben geprikt, en wel op Zaterdag 2 oktober! Nicole gaat dan ook zeker haar best doen het nieuwe papier bij zich te hebben, zodat we ook daar mee kunnen oefenen! Kijk maar eens voor meer info hierover op haar blog. Dus heb je belangstelling om een workshop gegeven door Nicole Verkooijen over het inkleuren met copics en alles wat erbij hoort (airbrush) te volgen, mail me dan tiets.w@gmail.com Ik heb al 6 mensen staan op die dag en er kunnen er nog 5 bij en dan is het echt vol=vol!
************************************

Enne moet het gewoon even vertellen, maar dit cadeau kreeg ik vandaag! Oooo ben er super blij mee, gekregen van mijn hussie!! Lief hé!!
Nu eerst mijn opdracht af maken en dan snel aan de slag hiermee en eens kijken of ik ermee overweg kan! Volgens Nicole kan een kind de was doen..dus... moet lukken toch!!

Een fijn weekend allemaal, de mijne kan niet meer stuk!

Liefs Tiets xx

10 comments:

  1. Wat een geweldig gaaf kado Tiets! Erg lief van Karel! Heel veel plezier ermee!

    liefs Maria

    ReplyDelete
  2. Wat lief van Karel! Daar zul je veel plezier mee hebben Tiets!

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  3. Wat en mooie cadeau, Tiets. Hij staat ook op mijn verlanglijstje (zucht)

    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  4. had daar graag bij willen zijn tiets maar helaas ziten we als het mee zit die week dan in Portugal maar ik ga je onwijs veel plezier toewensen met nicole maar dat gaat vast lukken, is een heel tof mens

    ReplyDelete
  5. Hoi hoi,

    zóóó zeg, da's een gaaf kado!!!! Heel veel plezier ermee!!!

    groetjes Arjette.

    ReplyDelete
  6. Wat een mooi cadeau Tiets, veel plezier ermeer
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  7. Wowwww, die Karel toch hihihi, super kado hoor meis !!!
    Heel veel plezier ermee :)

    liefs Astrid XXX

    ReplyDelete
  8. Zo zeg,wat een prachtig cadeau heb je van je hussie gekregen Tiets,heel veel plezier er mee meid!

    Liefs Eef

    ReplyDelete
  9. Wat ontzettend jammer, Tiets, voor de eerste 2 workshops was ik te laat en deze dag kan ik niet ;o(
    jammer jammer!!!!!
    maar jullie heel veel plezier

    groetjes Hil

    ReplyDelete
  10. Een super kado hoor!! Heeft Karel goed gedaan

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx