Wednesday, December 29, 2010

Happy New Year!!

I want to thank all my blogreaders for coming on my blog and always write a nice commend. It was a busy year in personal life and in a creative way. The first good news for the new year has arrived... My husband has a new job, so he doesn;t have to go away for a long time. This year he was almost 7 months away.( he works at the dutch navy and with his ship he had to go pirat hunting and lots of other trips) But now he has a job on land and we are so happy!!!
So my new year is starting great and I want to wish all of you all the best for 2011 with a good health and lots of creativity!
********************
Ik wil op deze manier iedereen bedanken die regelmatig mijn blog bezoekt en een reactie achter laat.. het was zowel in mijn persoonlijke leven als op creatief gebied een heel druk en hectisch jaar. Maar het eerste goede nieuws voor het nieuwe jaar is al binnen... Karel heeft een andere baan (binnen de marine) waardoor hij voorlopig niet meer hoeft te varen en dus niet meer lang van huis is. Afgelopen jaar is hij ruim 7 maanden in totaal weg geweest en nu is het weer tijd om lekker te genieten van ons gezin. Dus voor ons begint het al goed en daarom wens ik ook jullie allemaal een heel goed en gezond nieuwjaar toe met een hoop creativiteit!
Hugs Tiets xx

17 comments:

  1. hoi tiets ik wens jouw en je gezin ook al het goeds in het nieuwe jaar xx christa

    ReplyDelete
  2. Ooh Tiets dat is goed nieuws en wat heerlijk voor jullie!
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2011!

    Liefs, Loes

    ReplyDelete
  3. Een heel goed nieuwe jaar voor jou en je gezin. Fijn dat je man niet meer weg hoef te gaan. Groetjes

    ReplyDelete
  4. Fijn voor je dat je man gewoon thuis is. EN verder voor jullie
    Allemaal heel Goed en gezond nieuwjaar toe ontmoet en een Hoop Creativiteit!

    ReplyDelete
  5. Dat is goed nieuws....Voor jullie ook een goed maar vooral een gezond 2011....:)

    Gr Thea

    ReplyDelete
  6. wauw wat een geweldig begin voor jullie, harteljk gefeliciteerd karel met je nieuwe baan !!! wat heerlijk dat ie nu korter bij huis blijft. Ook ik wens je en je gezin een geweldig uiteinde en een supergoed begin van 2011. Ik ben blij dat je in mijn leven bent en wens je heel veel creativiteit toe het komend jaar, dat we weer mogen genieten van je prachtige projectjes die je maakt. dikke knuf
    marion

    ReplyDelete
  7. Dat ziet er al heel goed uit voor jullie in het Nieuwe Jaar !
    En volgend jaar ook zo veel succes met je club, je doet dat fantastisch met je medewerkers.
    Grtjes
    Christa

    ReplyDelete
  8. Hello Tiets,
    Fijn dat je zo'n goed nieuws krijgt juist voor de jaarwissel. Kan je met een goed gevoel het nieuwe jaar tegemoet.
    Ik wens jou en je familie een voorspoedig 2011 en voor jou in het bijzonder: veel creatieve ideƫen voor je club.
    Groetjes,
    Karin

    ReplyDelete
  9. Hoi Tiets....wat fijn voor jullie dat Karel nu aan wal kan blijven....ik wens jullie een heel goed en creatief 2011!
    xxx Margreet

    ReplyDelete
  10. tiets dat is inderdaad goed nieuws voor je, jullie kunnen het nieuwe jaar dus samen weer goed gaan beginnen. Ik wens jullie dus ook het allerbeste voor 2011.
    Gr sandra

    ReplyDelete
  11. Hallo Tiets,
    Ik jullie een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2011.
    En wat fijn dat Karel een andere baan
    waardoor die niet als maar van huis is.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  12. Hoi Tiets, fijn dat Karel een andere baan heeft en vaker thuis is. Ook ik wens jou en je familie een hele gezellige jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2011!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  13. Oh zeg! Dat is pas goed nieuws! Heerlijk voor jullie! Karel, van harte gefeliciteerd!

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2011!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  14. Mooie gezellige kaart
    Heel veel geluk voor het komend jaar
    Groetjes,Marian

    ReplyDelete
  15. Hoi Tiets,

    Allereerst voor jullie een goed, gezond en creatief 2011! Fijn dat je man nu vaker thuis is. Geniet ervan.

    groetjes, Claudia7

    ReplyDelete
  16. Hallo Tiets,

    Voor jou (en je dierbaren) de allerbeste wensen voor 2011!

    Groetjes, Bea

    ReplyDelete
  17. Happy New Year Tiets hope its a good one for you and your family.
    Hugs Sonia xx

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx