Sunday, December 5, 2010

Latern (gift) box!

When I saw the tutorial about this latern gift box(here) I just knew I had to make one for myself...
And this weekend my dearest friend Astrid was here , so we did it together... I wanted to make one with the lovely christmas papers from Bobunny, as you know by now, I love traditionel colors for christmas!
[click on the pictures for a larger view]

This Tilda (santa's helper) is one of my favorites! Colored her with my copics.

With the MCGill's paper blossom Lily punch I've made this christmas flower.


And offcourse a text from my favorite christmas song 'Last Christmas' by Wham had to be on the latern.


And this beautifull round christmas sentiment is made by Sandra.. She makes lot's of digi stamps , so take a look at here blog!

Now I am counting the days to the 10 of dec, when my husband is returning from the sea.. he has been gone for 2 months then, so I am looking forward to celebrate christmas with the whole family!
********************
Toen ik deze lataarn zag, moest ik hem gewoon maken ,lekker voor mezelf! En dit weekend was mijn lieve vriendin Astrid hier dus zijn we samen aan de slag gegaan... Heel gezellig met een glaasje rose en een stukkie kaas, hebben we het toch af gekregen. Ik heb gekozen voor weer traditionele kerst kleuren, dus papier van Bobunny en mijn favoriete Tilda stempel en tekst van mijn favoriete kerst liedje..last christmas van Wham.
De ronde tekst is gemaakt door Sandra.. zij maakt geweldige digi stempels en deze paste perfect bij deze kreatie.

Nu ga ik de dagen aftellen tot 10 december, want dan komt mijn hussie weer thuis van 2 maanden varen.. Kunnen we gezellig met het hele gezin kerst vieren!

Enjoy your evening,
Hugs Tiets xx

36 comments:

  1. Wouw Tiets, wat een schitterende lantaarn heb je ervan gemaakt, joh. Helemaal supersss

    Liefs, Angela

    ReplyDelete
  2. Gorgeous Tiets fabulous colour combo.
    Anne xx

    ReplyDelete
  3. Tiets, wat is hij mooi! Ik vind het randje met ijspegels heel gaaf.
    Zo'n lantaarn staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken!

    groetjes, Claudia

    ReplyDelete
  4. hihihihi...ik had het dus fout geraden, vond die kantjes enzo echt iets voor Astrid LOL, maar beiden mogen er zijn hoor, deze is echt weer superzgaaf gelukt !! knuf marion

    ReplyDelete
  5. Hon this is just beautiful !!! I saw the same tutorial and made one yesterday but mine is no where as near as beautiful as yours dear. Hugs

    ReplyDelete
  6. Wat een superleuke lantaarn tiet. Ik had hem ook al gezien bij andere op hun blog maar zo zie je maar dat iedereen er zijn eigen draai aan geeft.
    gr sandra

    ReplyDelete
  7. Hoi Tiets,
    Ontzettend leuke lantaarn heb je gemaakt, eerlijk gezegd vind ik de traditionele kerstkleuren toch het mooist!
    Fijn dat je/jullie man/vader thuis is met de feestdagen, lekker genieten met elkaar.

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  8. wauw meis die lantaarn is schitterend geworden
    prachtige kleuren natuurlijk
    fijn dat je hubby bijna thuis is
    liefs angelique

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige lantaarn heb je gemaakt, super! Je moet jezelf ook wel eens verwennen hoor.
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  10. Zie je wel ik had het goed,maar het is wel gaaf gemaakt die van jou maar ook van Astrid

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke lantaarn.
    Ik ga heb van de week maken, denk ik:D

    ReplyDelete
  12. Schitterend!! Mooi papier en prachtig versierd.

    Groetjes, Loes

    ReplyDelete
  13. Whauwwie, wat is dit weer mooi zeg, prachtig gemaakt.

    groetjes Lia

    ReplyDelete
  14. Hij prachtig Tiets! Mooi papier en schitterende details!

    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Robin!
    Fijn dat Karel bijna thuiskomt! Dat wordt heerlijk genieten met kerst!
    liefs Maria

    ReplyDelete
  15. hoi Tiets je lantaarn is ook al zo mooi die van Astrid ook leuk papier en de stempel is idd een cutie

    fijn dat je mannetje weer bijna thuis is lekker samen met de kerst

    Groetjes en alvast fijne feestdagen !!!!

    xx Cora

    ReplyDelete
  16. Ik vind je lantaarntje ook super mooi Tiets, heb net die van Astrid ook al bewonderd, jullie zijn lekker bezig geweest afgelopen weekend, en fijn dat je de kerst samen kunt vieren, geniet ervan.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  17. WOW this is stunning Tiets.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  18. wow wat een schitterende lantaarn Tiets!!
    supermooi gemaakt en prachtig papier.
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  19. Schitterende lantaarn, echt heel mooi.
    Geniet na 10 december voor 100% als je gezin weer compleet is.
    Groetjes,Marian

    ReplyDelete
  20. Wat een schitterende lantaarn ik had er ook een gemaakt maar kan hem nog niet plaatsen maar ze zijn leuk om te maken die van jou is super mooi van kleur
    Groetjes Tineke

    ReplyDelete
  21. Oh Tiets, wat is tie mooi!
    Moet eigenlijk van mezelf kerstkaarten gaan maken maar als ik dit dan weer zie. Hmmm.
    Gekochte kaarten dit jaar????

    Groetjes

    Sigrid

    ReplyDelete
  22. Oh Tiets this is stunning. Wow what a lovely lantern.

    ReplyDelete
  23. Wow Tiets.....its absolutely gorgeous :o)
    hugs and xxx

    ReplyDelete
  24. A beautiful lantern, Tiets. So pretty! Warmest wishes, Lesley

    ReplyDelete
  25. superr tiets zei net al bij astrid haar blog heb een heel ander modeletje gemaakt, staat al op mn blog , groetjes christa

    ReplyDelete
  26. Ha die van jou is al net zo gaaf als die van Astrid. Erg mooi.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  27. wat hebben jullie allebei mooie lantaarns gemaakt, en wat gezellig zo met jullie tweetjes om te freubelen, ja dan krijg je nog meer inspiratie en het is dan fijn om samen te genieten van het resultaat.

    groetjes anneke

    ReplyDelete
  28. hallo Tiets,
    prachtige lantaarn zelf ben ik bijna klaar met een rode. Ik zie dat je een mooie ring hebt gebruikt bovenop. Mijn vraag is hoe heb je die vastgemaakt?
    Zelf heb ik een ring van papier gemaakt. maar vind die van jou mooier!

    Groetjes monique

    ReplyDelete
  29. Hoi Tiets,

    erg mooi gedaan en gezellig met je vriendin Astrid. Helemaal leuk.

    Is je man al weer thuis, of aankomend weekend pas???

    ik heb het boekje op mijn blog geplaatst, kom je even kijken???

    groetjes Hil

    ReplyDelete
  30. Mooie lantaarn,Tiets.
    Zou heel graag willen weten welke pons/stans je hebt gebruikt voor de kerstroos.
    Heb al gezocht op internet maar kan hem helaas niet vinden.

    Gr.Helga

    ReplyDelete
  31. Hi, very interesting post, greetings from Greece!

    ReplyDelete
  32. Wowwww, wat mooi Tiets!!!!!
    Ziet er echt geweldig uit!!!!

    ReplyDelete
  33. Wat een schitterend mooi lantaarntje! En ook erg leuk om kado te geven met iets leuks erin. Prachtig gemaakt, met heel mooi scrappapier.

    Groet, Gonda

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx