Saturday, March 26, 2011

Published again! Hobby Journaal 73!

These notebooks were published in the new Hobby Journal,, and made 3 different kind of notebooks..but all made of the same design papers fromk MME!

On this one I've used a Simply Sassy Stamp-Romantic dreamer from Sugar Nellie
Colored her with copics and the ribbon is seam binding from the Ribbon Girl!



This is made with a coffe filter, I had a really tiny memo block that was perfect on this note book!


And this one is made of chipboard. You can put an extra notebook in the front , together with a pencil.
I wish you a nice weekend, I feel much better so hopefully I can do some stamping!
*******************
Deze keer heb ik voor het Hobby Journaal, 3 verschillende memoborden of notitie blokjes gemaakt. Altijd handig in de keuken of in je scrapkamer.. Wil je weten hoe ze zijn gemaakt, koop dan het HJ 73!
Gelukkig voel ik me al wat beter ( op een paar koortsblaren na) en kan ik weer wat aan de freubel vanmiddag. Het clubdagproject is nog lang niet klaar dus nog genoeg te doen. En komende dinsdag en woensdag komt Astrid nog een keer langs om de laatste dingen af te maken voor de clubdag zelf dus ik moet het van de weekenden hebben nu.
Fijn weekend allemaal,
Hugs Tiets xx

17 comments:

  1. Wowwwww, wat zijn dit weer geweldig mooie creaties, echt super joh !!!

    liefs Assie XXX

    ReplyDelete
  2. Just beautiful Tiets, love the journal.
    Hugs Sonia x x

    ReplyDelete
  3. Wow Tiets, all stunning. Not surprised your work is published!
    Clairexx

    ReplyDelete
  4. gorgeous projects Tiets - as always! bx

    ReplyDelete
  5. Ook deze creaties zijn weer super gemaakt!
    Ik vind de kleurencombinatie ook heel erg mooi.
    Fijn weekend.
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete
  6. ohhh Tiets, wat een juweeltjes zeg ! prachtig !!! Ik hoop dat je inmiddels weer wat opgeknapt bent !
    Dikke knuf, Marion

    ReplyDelete
  7. WOW!! Wat prachtig weer allemaal Tiets en wat een werk! Het ziet er geweldig uit!
    Liefs, San

    ReplyDelete
  8. Hoi Tiets,

    Ze zijn alle drie weer super mooi geworden.
    Moet de HJ nog kopen.
    En succes met de verdere voor bereidingen.
    Fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    ReplyDelete
  9. Ziet er prachtig uit allemaal
    Groetjes

    ReplyDelete
  10. Helemaal geweldig deze notebooks Tiets! Ben toch al fan van MME ... jammer dat ik te weinig ruimte in mijn hobbykamer heb voor al dat moois!

    Groetjes van Christa

    ReplyDelete
  11. schitterende werken Tiets allemaal stuk voor stuk weer prachtige projecten en die blaren haha die gaan wel weer over he

    Groetjes Cora

    ReplyDelete
  12. So gllad you are feeling a little better Tiets. I love the project you made with the Coffee Filter - what a great idea! Enjoy your weekend. Mary G x

    ReplyDelete
  13. Super leuk die memobordjes en notitieblokjes. Ik ga er zeker een keer een maken, het gaat op mijn to do stapel ;-)

    Groetjes marjolein

    ReplyDelete
  14. Prachtige creaties! Leuk bedacht zo met die notitieblokjes!!!

    ReplyDelete
  15. Wow, wat een prachtige creaties heb je gemaakt, vooral het koffiefilter vind ik erg mooi, super!
    Groetjes van Jacqueline

    ReplyDelete
  16. Dat ziet er weer prachtig uit, Tiets.
    De kleuren zijn ook heel mooi.
    Groetjes, Ria

    ReplyDelete
  17. Hoi Tiets, hoe krijg je het toch telkens weer voor elkaar om zoveel verschillende stukken te maken en dat terwijl je nog wel ziek bent.
    Lieve groeten, HennyB:)

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx