Tuesday, September 20, 2011

It's my birthday!

Today it is my birthday and I received so many emails, cards, phonecalls, text messages, comments on facebook and my club, ..it is really so much, that I want to thank everyone this way! I feel so lucky to 'know' you all, it feels warm!!! I'm so happy to be a part of this creative world!

mwah!

*****

Vandaag vier ik mijn verjaardag en ik heb werkelijk zoveel berichtjes gekregen op facebook, mijn club, kaartjes, sms-jes, telefoontjes werkelijk onvoorstelbaar. Daarom via mijn blog even een groot dank je wel.. het voelt zo fijn om deel te maken van zo'n warm wereldje!!

Dikke kus!


Liefs Tiets xx

19 comments:

  1. Lieve Tiets
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en mag hopen dat je lekker in de watten bent gelegd vandaag.
    Liefs Renate

    ReplyDelete
  2. Gelukkige verjaardag Tiets !
    Geniet ervan !
    Liefs
    Margo

    ReplyDelete
  3. Tiets, Happy Birthday!!!
    I wish you all the best! Love! Happines! Joy! Good luck!
    Larisa. xx

    ReplyDelete
  4. Lieve Tiets,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt met veel kadootjes maar vooral veel geluk met degene die je lief zijn.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hoi tiets ! ik wens je nog op de valreep, een hele gelukkige verjaardag toe !
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete
  6. Hoi Tiets,

    Ook nog even snel VAN HARTE.

    groethes Annemarie en merit

    ReplyDelete
  7. Nou van mij dan ook een Dikke KNUFFEL op je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.......maak er nog een super avond van.
    Sinikka <--**-->

    ReplyDelete
  8. Van harte gefeliciteerd Tiets!!!
    Nog een fijne avond.

    Groetjes Marja.

    ReplyDelete
  9. Van harte gefeliciteerd hoor Tiets
    gr sandra

    ReplyDelete
  10. Tiets,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog meer gelukswensen dus...
    Groetjes Roelie

    ReplyDelete
  11. Hoi Tiets

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hopelijk heb je een fijne dag gehad.
    Maak van de avond ook iets gezelligs van.


    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Tiets!
    Geniet er van!

    liefs Maria

    ReplyDelete
  13. Van harte gefeliciteerd Tiets! Nog een hele fijne avond (of wat daar nog van over is, haha) En morgen maar lekker nagenieten van alle leuke presentjes.
    Groetjes, Heleen

    ReplyDelete
  14. Tiets,

    Fen herte lokwinske my dien jierdei!

    ReplyDelete
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes

    ReplyDelete
  16. Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je lekker verwend bent.
    Groetjes, YVon

    ReplyDelete
  17. Alsnog Hartelijk Gefeliciteerd Tiets!!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx