Sunday, January 1, 2012

Happy New year to everyone!!

I want to wish all of my followers and viewers of my blog a happy, healthy and creative new year,I hope we can enjoy each others cards and creations and learn from it. I have to step back a little bit because the dochters thinks I have a Hernia, so I can't and may not sit very long, but I try do to all my assignments but it will take more time...I love the work fpor Sugar Nellie, Ribbon Girl, Simpel-Scrappen, Hobby Journaal, my own club and I can't do without them so I do my best!

I hope to make cards you enjoy and there is one beautifull quote that I want to share with you all

Life and let live then the world will be a better place!

Hugs Tiets

**********************


Ik wil al mijn volgers en lezers van mijn blog een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toenwensen. Ik hoop dat we weer van elkaars kaarten kunnen genieten en ervan leren.
Ik moet een klein stapje terug doen omdat de dokters denken dat ik een hernia en mag daardoor niet lang acher elkaar zitten.. dus kaarten maken gaat in stukjes en beetjes... Maar ik probeer gewoon mijn opdrachten te maken hoor. Ik vind het heerlijk werken voor Sugar Nellie, Ribbon Girl, Simpel-Scrappen,Hobby Journaal, mijn eigen club en zou niet zonder kunnen.


Ik hoop een fijn jaar toegemoet te gaan waarin ik weer heerlijk met de hobby bezig kan zijn en zoals ik al eerder schreef als iedereen zich aan de volgende waarheid houdt komt het vast in orde
Leven is laten leven..daardoor zal de wereld er een stuk vriendelijker uitzien!

Liefs Tiets xx

19 comments:

  1. veel geluk, gezondheid en creativiteit voor 2012 !

    Dat het maar snel beter mag gaan wat betreft de hernia en we weer volop van je reaties kunnen genieten !
    Liefs joyce

    ReplyDelete
  2. Voor 2012 de aller beste wensen en natuurlijk nu extra veel gezondheid.

    ReplyDelete
  3. hoi lieverd
    gelukkig nieuwjaar meis
    dat het maar weer een creatief/ gezond jaar mag worden
    ik hoop dat je snel opknapt lieverd
    en doe het rustig aan hé meis
    heel veel plezier dit jaar, maar dat komt wel goed, hihhihihii
    liefs angelique

    ReplyDelete
  4. Hallo Tiets,

    Ook jou wens ik alle goeds voor 2012 toe, maak er een mooi jaar van.

    Lieve groetjes
    Marjon

    ReplyDelete
  5. Jij ook met je gezin een liefdevolle,gezonde,en natuurlijk een creatief 2012.Dat we weer veel mogen bloggen.
    Groetjes

    ReplyDelete
  6. Hoi Tiets,
    de allerbeste wensen voor 2012 !
    Bedankt voor alle inspiratie die je me afgelopen jaar hebt bezorgd via de prachtige projecten op je blog !
    Liefs
    Margo

    ReplyDelete
  7. ik wens je alvast veel beterschap toe !
    ik wens je langs deze weg nog een heel fijn, gezond en creatief 2012,voor jou en je hele familie.
    liefs, martina
    x

    ReplyDelete
  8. Hallo Tiets,

    Ik wens jou een gezond en creatief 2012 toe.
    Hoop dat je spoedig beter voelt.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  9. Wishing you a happy new year too sweetie....big hugs Vicky xx

    ReplyDelete
  10. Tiets inderdaad maak er wat moois van en misschien in de loop van het jaar in betere gezondheid als nu
    gr sandra

    ReplyDelete
  11. een gelukkig en vooral een gezond 2012 toegewenst.

    groetjes Rita

    ReplyDelete
  12. Een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel liefde, gezondheid en creativiteit!!!!!
    Ik hoop dat je rug snel weer beter gaat... heel veel sterkte en luister goed naar de dokter hoor, des te sneller is het over (denk ik en hoop ik voor je...)

    groetjes Arjette.

    ReplyDelete
  13. Een super gezond en vreatief 2012 gewenst. Ik hoop dat het met de hernia gauw beter mag gaan.

    Lieve groetjes Marja.

    ReplyDelete
  14. Hoi Tiets,

    Jij ook heel veel gezondheid en geluk dit jaar. Dat het maar een topjaar mag worden.

    groetjes, Claudia

    ReplyDelete
  15. Happy New year Tiets - wishing you a pain-free year ahead so you can sit and craft whenever you wish! Hugs from Mary G x

    ReplyDelete
  16. Voor jou ook een heel goed, gelukkig, gezond en creatief jaar toegewenst.
    Hopelijk gaat het snel beter met je rug. Ik heb hetzelfde probleem maar dan een nekhernia. Heel pijnlijk allemaal, maar we gaan gewoon door met onze hobby. Zou ook niet zonder kunnen

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  17. Hoi Tiets

    Ook voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.
    Hopelijk gaat het gauw beter met de hernia

    Gr leny Hempen

    ReplyDelete
  18. Lieve Tiets, ook voor jou en je gezin een geweldig 2012, waarin al je verlangens en of dromen uit mogen komen, een jaar vol van liefde - gezondheid en creativiteit!, liefs Jetty xxx

    ReplyDelete
  19. Voor jou ook alle goeds voor 2012. Een hernia, sjonge Tiets, wat erg vervelend!! Heel veel sterkte en beterschap. Liefs, Nicole

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx