Monday, April 16, 2012

Sneak Peaks Club meetings project!

It is almost time for my 13th club meeting! I'm counting down the days to the 21 of april.
Many of the members of the club are very curious about the project they are going to make, so I've decided to show some sneakpeaks!!
Sateruday evening I'll show everything on my blog here so I hope to see you then!
***************
Nog maar 5 nachtjes en dan is de 13de clubdag alweer!! Ik tel de dagen af en met mij volgens mij alle clubdag gangers!! Ze zijn zoo nieuwsgierig naar wat ze gaan maken, dat ik hier maar een paar kleine sneakpeaks heb neer gezet...


waardoor er elke keer weer een geweldig workshop pakket voor iedereen klaar staat.
En na afloop gaan we met de hele groep(75 kakelende kippen) naar de winkel en mogen we shoppen met korting , is dat niet geweldig!!
Zaterdagavond zal ik hier het project in zijn geheel laten zien dus nog even geduld!
Ik wens iedereen een gezellige week toe.
Hugs Tiets xx

12 comments:

  1. hihi wat zullen ze nieuwsgierig zijn nu....spannend. kijk er weer naar uit Liefs joyce

    ReplyDelete
  2. Nou en of ik nieuwsgierig ben!!!
    De kleuren zijn prachtig zo te zien.
    Ik kan bijna niet wachten Tiets.
    Mag ik alvast komen logeren? hihihi
    Tot zaterdag
    liefs Joukje

    ReplyDelete
  3. hoi meis
    jeetje nu heb je me wel heeeeeeeel nieuwsgierig gemaakt meis
    ik kan niet wachten tot zaterdag hoor, ik en mijn mam's hebben er weer zin in hoor, tot snel meis
    liefs angelique

    ReplyDelete
  4. Het ziet er al leuk uit, heel veel plezier!

    ReplyDelete
  5. Wordt vast supergezellig zaterdag! Ik wil jou alvast heel veel plezier toewensen, maar dat gaat vast lukken.

    Liefs Thea

    ReplyDelete
  6. Het ziet er al leuk uit VEEL PLEZIER
    Groetjes Marian

    ReplyDelete
  7. Ja zeg...Wat een kleine (maar oh zo mooie sneak peek..._ nu worden we alleen maar nog nieuwsgieriger...
    (Hou geen nagels meer over zo....)
    Tot Zaterdag Tiets,

    Vr. gr. Welmoed

    ReplyDelete
  8. Moeten We tot zaterdag wachten Tiets.
    Vertel ons dan even hoe komen We de dagen door hi hi.
    Ik kijk uit naar zaterdag.
    Ik hou Je blog in de gaten.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  9. Haha, daar schieten we dus weinig mee op.... geen idee wat we nu gaan maken... maar ik heb er nog steeds heel veel zin in hoor!!!
    Tot zaterdag!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  10. tot zaterdag!! Ik moet morgen nog even aan de slag... maar dan heb je ook wat!! hihi

    liefs Sas

    ReplyDelete
  11. Hier nog iemand die nieuwsgierig is, het is mijn eerste keer, maar ik heb er zin in! Tot zaterdag!
    Groetjes Boukje.

    ReplyDelete
  12. Heey Tiets,
    Leuk, heel erg leuk!!!!!!
    Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, en freubel maar lekker, en shop ze erna maar fijn.
    Lieve Bloggers, hééééél veel Plezier wens ik jullie :)
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx