Tuesday, May 15, 2012

Leuk nieuws en blogcandy!


Dit bericht blijft bovenaan staan, voor nieuwe berichtjes, scrol naar beneden!
This post will be on top untill the 15th of may, for news postst, scrol down!
Het was afgelopen week een week met veel leuke  mailtjes en berichtjes... Soms lijkt het wel alsof het zo moest zijn net als je even in een dip zit... Ik kan jullie over 1 ding nog niks vertellen, pas over een week of 3 maar dat dat super geweldig is dat kan ik alvast verklappen! Het nieuwtje wat ik vanaf vandaag van de daken mag schreeuwen is dat Jenine van Hobbyvision mij gevraagt heeft om haar DT te komen versterken... OOo wat een geweldig aanbod!!! Ik kon er daarom ook geen nee tegen zeggen.. Ook al moest ik wat dingen in overweging nemen , heb ik Ja gezegd gewoon omdat het super leuk is. Ik ken Jenine al jaren eigenlijk via de clubs en beurzen waar ze staat, dus ik weet dat dat wel goed zit. Dus halverwege mei kunnen jullie de eerste kreatie;s van mij daar zien!!
En om deze leuke dingen met jullie te vieren heb ik besloten een geweldige blogcandy te doen hier! Het enige wat je hiervoor moet doen is  volger worden van mijn blog en je naam achterlaten in mister Linky. Kind kan de was doen toch!! Deze candy loopt tot en met 15 mei en dit bericht blijft zolang bovenaan staan.
Tja jullie willen dan natuurlijk wel weten wat er te winnen valt...
ik heb besloten een complete set hotfix artikelen weg te geven met een nieuw waarde van 55 euro!


**********************
I have some new to tell you... so no card this time.. it 's been a week full of great news, but I can't tell you about one thing yet... the other news I can tell  within 3 weeks,, but now I can tell  that Jenine from Hobbyvisions asked me to join her DT!! and ofcourse I said yes.. a great opportunity for me to make love cute stamps for her blog!!
And to celbrate these lovely news I'll do a blogcandy! Alle you have to do is become a follower of my blog en leave  your name in mister linky!
This candy will  last untill the 15th of may!
Hugs Tiets xx






85 comments:

  1. Hoi Tieets

    Geeliciteerd meet je nieuwe job, wat leuk dat je in het DT team van Jenine komt.
    Wat een gave candy zeg!
    Daar wil ik wel een gooi naar doen en volger.....nou dat ben ik al lang hoor.

    Gr. Anita

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd Tiets met je nieuwe "baan". Veel succes, maar dat gaat je vast goed af.

    Liefs Thea

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe job. Ben benieuwd naar je creaties.
    Groetjes Miranda

    ReplyDelete
  4. Wow wat een eer, dat je gevraagd wordt, maar ja zo raar is het nu ook weer niet. Je maakt prachtige creaties, Tiets. Een dikke proficiat. Wat gaaf dat je ons gaat verwennen met zo'n prachtige candy. Nou ik hou heel veel van snoep, dus ik ben van de partij, lol!! Liefs, Nicole

    ReplyDelete
  5. Hallo Tiets,

    Gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Wat een leuke Candy, natuurlijk doe ik mee.

    Lieve groetjes
    Marjon

    ReplyDelete
  6. Hallo Tiets,

    Gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Wat een leuke Candy, natuurlijk doe ik mee.

    Lieve groetjes
    Marjon

    ReplyDelete
  7. gefeliciteerd Tiets! was nog geen volgeer van je blog. wel lid van je club,ha,ha. ben benieuwd naar je creaties natuurlijk.

    liefs jeanette

    ReplyDelete
  8. Hoi Tiets,
    Wat een leuk nieuws zeg! Altijd een eer als je gevraagd wordt om een team te versterken. Ik kijk al uit naar je volgende creaties, want volger was ik al eventjes bij je!
    Groetjes
    **Evi**

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging. Is toch eervol dat ze je er voor vragen, doen ze niet voor niets, omdat je toch altijd hele mooie dingen creëert.
    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  10. Congrats on your great news! I can't wait to hear the other news, thanks for the candy chance sweetie hugs xx cara xx

    ReplyDelete
  11. Congrats on your fab news! You must be so excited!
    Thank you for the chance to win your yummy candy x
    Wendy x

    ReplyDelete
  12. erg is dat je mond houden over iets dat je graag van de daken wil schreeuwen, ik loop ook al een paar weken met zo'n "geheim" hahahaha, iig ook super leuk dat je voor hobbyvision wat gaat doen! heel veel succes!
    ik liep al een paar weken te twijfelen over die hotfix... nu zag ik dat je m hier hebt staan:) dan doe ik ook maar een gooi:))

    groetjes,
    Ann

    ReplyDelete
  13. Wat leuk dat je in het DT komt van Jenine! Zo kunnen we nog heel wat moois van je verwachten!
    En wat een supercandy, als trouwe volger doe ik graag mee.

    Groetjes Hanneke

    ReplyDelete
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Wat een leuke candy geef je weg, ik wil graag een gokje wagen, volger was ik al.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  15. van harte
    gefeliciteerd!!!


    Tine

    ReplyDelete
  16. Wat een leuk nieuws.
    Ik ben reuze benieuwd naar je creaties.
    Wat een leuke candy ook, dus ik doe mee.

    Succes
    Paula

    ReplyDelete
  17. This is awesome candy! Тhanks for the chance to win! I am a follower)

    ReplyDelete
  18. congrats or your news Tiets!! Fab candy to...thanks for the chance to win.

    Fi
    x

    ReplyDelete
  19. Hallo Tiets,

    Gefeliciteerd met deze geweldige nieuwe uitdaging, ik doe graag mee, Ik ben al volger van je blog ,en nu dan maar duimen gr Ank

    ReplyDelete
  20. Wow, Tiets. Congratulations on all your great news. And thank you for the candy opportunity. Hugs, Lesley

    ReplyDelete
  21. Ook hier nogmaals proficiat Tiets, ga je jezelf niet voorbijlopen met al die oooooooh zooo leuke dingen waar je geen neen tegen kunt zeggen????
    Gave candy dus ik doe graag mee!!

    Liefs, Irene

    ReplyDelete
  22. gefeliciteerd met je nieuwe joppie Tiets dik verdiend hoor meis!! ik doe niet mee met de candy want ik gun het andere mensen en ik denk dat ik met de hotfix toch niks doe dan gun ik liever andere mensen de prijs maar wel Top van je Meis veel suc6 met je nieuwe joppie !!!
    groetjes Cora

    ReplyDelete
  23. Gefeliciteerd; ik had het al gelezen bij Hobbievision :-) Ben benieuwd wat je gaat maken. Bedankt voor de candy.... ik was al volger. Groetjes,
    Marianne

    ReplyDelete
  24. Gefeliciteerd Tiets, en wat een supercandy zeg. Ik doe een gokje.

    Groetjes Diana.

    ReplyDelete
  25. Gefeliciteerd met het mooie nieuws. Leuk dat je daarvoor een candy weg gaat geven. Wij zijn al een tijdje volgers en doen graag mee.
    Groetjes Brenda en Astrid

    ReplyDelete
  26. Gefeliciteerd Tiets, fantasties nieuws, en bedankt voor een kans op de leuke Candy. Ek ben al lang volger, groetjes

    ReplyDelete
  27. Wat een leuk nieuws zeg dat je in het DT komt van Jenine! Gefeliciteerd! En dan ook nog zo'n super candy! Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nicole

    ReplyDelete
  28. Wat een leuk nieuws zeg dat je in het DT komt van Jenine! Gefeliciteerd! En dan ook nog zo'n super candy! Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nicole

    ReplyDelete
  29. Supergave candy,dus ik doe graag mee!!
    Gefeliciteerd met je DT-schap bij Hobbyvision! Veel plezier!
    groetjes, Wilma

    ReplyDelete
  30. Meid wat heb je 't toch druk!
    Maar ook deze taak zal weer 'n succesvolle zijn ! Good luck ;-)

    -x-hanneke-x-

    ReplyDelete
  31. Super hoor dat je gevraagd bent! Ik wens je dan ook heel veel succes en creativiteit in deze geweldige job!

    ReplyDelete
  32. Super leuk Tiets echt geweldig de nieuwe klus. Je mag er trots op zijn.
    Wat geef je een leuke candy weg te geven. Ik heb hem op mijn blog staan

    ReplyDelete
  33. hoi meis
    gefeliciteerd met je nieuwe DT member bij jenine, wat een lieve meid is ze hé, veel plezier en ik ben benieuwd waar je ons de mond weer van open laat vallen, hihihih
    dank je wel voor de super kans om zo'n beauty van een candy te winnen meis, je bent ook zo'n schat
    liefs angelique

    ReplyDelete
  34. Leuk voor je dat je het team gaat versterken en wat een super gave candy geef je weg, daar wil ik ook wel aan mee doen.

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  35. Gefeliciteerd met je nieuwe job. Als of je het nog niet druk genoeg had :), maar soms moet je de kansen aanpakken die je krijgt. Heel veel plezier daarmee. Bedankt voor de kans op deze geweldige candy.

    Liefs Johanna

    ReplyDelete
  36. Hoi Tiets
    Gefeliciteerd..met je nieuwe job!!
    Wat een prachtig nieuwtje, ben benieuwd wat voor mooie creatie's je gaat maken.
    En de candy die je weggeeft is ook super leuk, ik doe graag mee!!
    Fijne dag verder en liefs Joukje

    ReplyDelete
  37. Hoiiiiiii

    Gefeliciteerd, errugggg leuk!! gr Els ( emina)

    ReplyDelete
  38. het DT van Jenine, dat is supergoed nieuws!
    Hardstikke leuk voor je!
    Ik wil ook wel meedoen met de super-candy,
    groetjes Jitske

    ReplyDelete
  39. het DT van Jenine, dat is supergoed nieuws!
    Hardstikke leuk voor je!
    Ik wil ook wel meedoen met de super-candy,
    groetjes Jitske

    ReplyDelete
  40. Tiets gefeliciteerd met je DT-schap bij Hobbyvision !

    Ik doe graag mee met de verloting van je candy ! Super hoor !

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  41. Wow wat super voor je! Van harte gefeliciteerd hoor met je nieuwe DT-memberschap bij Hobbyvision. Wat een gave candy. Ik wil heel graag meedoen. Groetjes Carla.

    ReplyDelete
  42. Gefeliciteerd Tiets wat leuk dat je in het team bij jenine komt.
    Wat een supercandy ik doe graag mee.
    liefs Joke

    ReplyDelete
  43. Gefeliciteerd met je DT job Tiets, lijkt me idd. fantastisch om met Jenine te mogen werken.
    Leuk dat wij mogen delen in dit heugelijke nieuws met de prachtige candy.
    Succes met alles.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  44. Hoi tiets,

    van harte gefeliciteerd dat je in het DT van Jenine komt!! Ik heb al gehoord en gelezen dat je van die mooie creaties maakt, maar had je nog nooit gevonden. De club van Tiets, dat ben jij toch ook?
    Groetjes,

    GerJanne

    ReplyDelete
  45. Hoi Tiets,

    via via kwam ik op jou mooie blog terecht. En nu geef je ook nog een superleuke candy weg! Nou daar wil ik graag een gokje voor wagen.
    En ik ben natuurlijk zeer benieuwd naar je creatie's bij Jenine! En hier op je eigen bloggie natuurlijk!

    Groetjes Pouwla.

    ReplyDelete
  46. Hoi Tiets,

    Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging.
    En wat een gave candy ga je weggeven.

    succes Maaike

    ReplyDelete
  47. Hoi tiets,
    Wat leuk dat je in het DT team van Jenine komt!Gefeliciteerd!!
    En wat een geweldige candy is dit.Ik wil heel graag meedoen want dit is iets dat ik al heel lang wil hebben dus wie weet win ik het wel :)
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  48. Gefeliciteerd met je nieuwe job Tiets! En wat geef je een leuke candy weg meid...daar zeg ik geen nee tegen!
    Ik werk bijna op elke kaart wel met de stentjes, maar zo'n luxe apparaat heb ik niet...doe het 'gewoon' met lijm:-)
    Groetjes Mieke

    ReplyDelete
  49. Super leuk een geweldige uitdaging gefeliciteerd en thanks voor de kans op de super leuke candy
    Groetjes Wia

    ReplyDelete
  50. Congratulations on your new DT position Tiets - and I wonder what your exciting news could be? hugs from Mary G x

    ReplyDelete
  51. Tiets wat leuk voor je!
    En je maakt het ook leuk voor ons door deze gave candy weg te geven.
    Ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Nettie

    ReplyDelete
  52. Gefeliciteerd Tiests!
    Ik ben al lang volger.
    Supergave candy!!!
    Groetjes Angela

    ReplyDelete
  53. Oh ik ben altijd al fan van jou en Jenine. Nou als jullie dan samen dingen gaan doen word ik vast een "super fan". Kan niet wachten op de creaties.
    Groetjes Marguerite
    En ohhh wat een gave candy...

    ReplyDelete
  54. Congratulations on your news, can't wait to hear the rest. Thanks for the chance to win the candy.
    Hugs Sharon

    ReplyDelete
  55. geweldig nieuws Tiets, wat heb je dit verdient na alles wat de kaatste tijd gehad hebt, geniet er lekker van ! enne gave candy liefs joyce

    ReplyDelete
  56. hoi Tiets
    wat een leuk nieuws zeg gefeliciteerd en wat heb je een leuke candy om weg te geven
    nauw veel sucses
    groet Ria

    ReplyDelete
  57. Wat leuk nieuws, dat je het DT van Jenine gaat versterken. Gefeliciteerd hoor.
    Wat een prachtige Candy geef je weg. Wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    ReplyDelete
  58. Wouw wat een supercandy zeg Tiets,gefeliciteerd dat je in het dt team van Jenine komt,ben benieuwd wat voor een leuke creaties je gaat maken.Verras ons!!!

    En natuurlijk wil ik mee dingen naar de candy.

    Groetjes Juanita

    ReplyDelete
  59. Van harte met je nieuwe DT lidmaatschap. En wat een geweldig candy. Volger was ik al. Bedankt voor de kans om te winnen. Groetjes, Yvonne

    ReplyDelete
  60. Wat een eer om daarvoor gevraagd te worden, super leuk! Veel plezier ermee. Ik was al volger en maak natuurlijk graag kans op de hotfix!
    GRoetjes
    Eline

    ReplyDelete
  61. hallo Tiets, ik kwam al regelmatig op je blog even gluren, want je zorgt iedere keer dat ik leuke ideetjes krijg als ik je blog bekijk, nu maar de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Uiteraard van harte gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging, spannend hoor, maar ik wens je heel veel succes, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

    ReplyDelete
  62. Wow. Congrats on your news. Can't wait to see what you create. Going to try and have a go at making the paperbag mini from your club this week. Thanks for the chance to win Tiets.

    ReplyDelete
  63. hallo Tiets.

    GEFELICITEERD met je nieuwe klus.

    ben benieuwd wat voor moois we weer te zien krijg.

    Succes ermee

    groetjes Diana (motormama)

    ReplyDelete
  64. Gefeliciteerd Tiets met je nieuwe job!! Erg leuk, en natuurlijk ook heel veel succes!!
    Ben benieuwd naar je mooie creaties!!

    Liefs Saskia

    ReplyDelete
  65. hea May 6, 2012 02:20 AM

    Gefeliciteerd Tiets met je nieuwe "job go for it doeiii tanja

    ReplyDelete
  66. geweldig voor je!

    En ben erg benieuwd naar het volgende nieuwtje..

    Gr, Martha

    ReplyDelete
  67. Wens je een heerlijke tijd Tiets, je zit er helemaal op je plekje en Jenine maakt veel mooi's he ;o)

    Warme groetjes,
    Anita x

    ReplyDelete
  68. Hoi hoi,

    super Tiets dat je in het team zit bij Jenine!!! En wat een gave candy geef je weg, doe graag mee hoor!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  69. wat leuk dat je dt bent.
    En dan ook nog zo'n mooie candy.
    Wil graag een kansje wagen

    ReplyDelete
  70. Hoi Tiets,
    wat een geweldig leuk nieuws en wat een toffe candy, ik heb nog nooit met hot-fix gewerkt dus kruis mijn vingertjes :)
    Lief van je dat je zo'n toffe candy verloot !
    Liefs
    Margo

    ReplyDelete
  71. Gefeliciteerd Tiets, mister Linky zie ik echter niet, maar ik zou graag mee willen doen met je candy. Groetjes Marjo

    ReplyDelete
  72. Hoi Tiets,
    van harte met je nieuwe uitdaging
    Wil graag volger van je blog worden, moet even gaan uitzoeken hoe dat moet!
    Groet, Mieke

    ReplyDelete
  73. Tiets, van harte gefeliciteerd met je nieuwe job!!! Ik was lid van Jenine's club totdat ze besloot daar mee te stoppen. Jammer hoor. Maar ga toch wel een enkele keer op haar site kijken.
    Ben natuurlijk ook benieuwd naar jou nieuwe creaties voor haar. Enne...volger van je blog ben ik al lang hoor ;-)

    Veel succes!
    Groetjes Carla

    ReplyDelete
  74. Gefeliciteerd hoor en veel succes en scrapplezier bij Jenine.
    Ik doe graag mee aan je Candy want dat ziet er ook al helemaal toppie uit.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  75. CONGRATS Tiets!!! I'm very happy for you:)
    Thanks for the chance to win this super candy :)
    Hugs,
    Sonia

    ReplyDelete
  76. Heey Tiets,
    Wat leuk allemaal voor jou.
    GEFELICITEERD :) met jouw nieuwe titel heel erg leuk voor jou.
    Ik ben benieuwd wat jij ons weer allemaal laat zien.
    En ik ben natuurlijk benieuwd naar jouw spannend nieuwtje.
    Je laat ons wel altijd in spanning zitten,toch!!!!
    Maar ik ben heel blij voor jou en ons hobby-mutsen, want wij gaan weer mee genieten.
    Ik vul mijn naam niet in bij deze MOOIE CANDY, want ik heb nu al te weinig tijd.
    Dus ik sla deze ff over, maar wens iedereen héél veel succes met deze héle mooie CANDY.
    Lief Tiets, dat jij ons zo mee laat genieten.
    Ik wens jou een hele fijne week, tot gauw.
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)
    En alle meiden die mee doen,
    en Heren (sorry)
    HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  77. Hallo Tiets,
    Van harte, met je nieuwe uitdaging als dt lid bij Jenine ik vind je werk al geweldig dus ben nieuwsgierig wat je er van gaat maken .
    En natuurlijk wil ik graag mee doen met deze leuke candy.
    groetjes ,Sonja

    ReplyDelete
  78. Gefeliciteerd met je nieuwe baan.je het nog niet druk genoeg he ;), Heel veel plezier daarmee. Bedankt voor de kans op deze geweldige candy.
    IK ben al heel lang volger:) hier en op clubs ,
    ik wens iedereen heel veel geluk omte winnen maar heel eerlijk wil zelf ook een beetje geluk hebben;)
    xoxox adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Gefeliciteerd Tiets met je nieuwe "baan" bij Hobbyvision. Wat een eer. Geniet ervan en ik ga je ook daar volgen. Ben heel benieuwd. Groetjes, Mienokje

    ReplyDelete
  80. Gefeliciteerd, dat is goed nieuws voor je. Het gaat je vast en zeker lukken met al die mooie creaties die je maakt.
    En wat een super candy heb je zeg!
    Groetjes,
    Laura.

    ReplyDelete
  81. Oo Gefeliciteerd met je nieuwe job. Helemaal top, Succes hoor, ben benieuwd naar alle moois je gaat maken

    ReplyDelete
  82. Gefeliciteerd Tiets met je nieuwe job.En wat een gave candy daar ga ik wel een gokje op wagen.
    Groetjes harma

    ReplyDelete
  83. Wat een gave uitdaging weer Tiets! Ik ding graag mee naar je geweldige candy.

    ReplyDelete
  84. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  85. gefeliciteerd met je DT baan, veel plezier en wat een leuke candy.
    Groeten Lenie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx