Tuesday, November 13, 2012

Cards & Wishes


Op facebook ben ik al een tijdje 'vrienden' met deze webwinkel Cards & Wishes. Zag steeds leuke dingen voorbij komen, maar  echt eens in de webwinkel kijken kwam er niet van. Nou daar heb ik spijt van zeg!! Wat een schitterende dingen  heeft Ingrid in haar winkel... echt kwijlen hoor!!
Ze gaat mijn club deze maand sponsoren met een hele mooie kerst mini kit.. nou mini zou ik het niet willen noemen wat woww wat zit er veel in!! En zo verkoopt ze heel veel verschillende van deze kits.
Zakjes, touw, kreukellint,labels, stempels. labeltjes..echt teveel om op te noemen!!
Ik zou zeggen neem eens een kijkje en neem een kwijlbakje mee....lol!!
Klik >HIER<
En zit je ook op facebook dan vind je haar  hier.  Daar zie je regelmatig sneakpeaks van wat gaat komen én voor nu heel leuk bij 20 likers verloot ze 2 kadobonnen van 7,50!
Ik ga me in ieder geval aanmelden voor de nieuwsbrief want wil niks meer missen van al die leuke nieuwtjes!!
 
Liefs Tiets xx

2 comments:

  1. Dank je wel voor de tip Tiets, ik ga meteen eventjes kijken.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  2. hoi lieverd
    nou ik ben al op facebook geweest, hiihii, nu ga ik even een bakje pakken en gauw kijken bij haar, en wat super lief dat ze de club sponsert deze maand
    liefs angelique

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx