Thursday, July 18, 2013

Snow much fun!

Vandaag is het mijn beurt om jullie op het kleuren met potloden blog weer iets te laten zien .Ik heb gekozen voor een winterse tag.met  een oude magnolia die altijd leuk blijven om in te kleuren.
Ik heb deze keer weer een winterse tag voor jullie. Een oude magnolia die altijd leuk blijven om in te kleuren.
Ik heb het papier van  Noor! design  Winter Artikelnummer: 6011/0019. gebruikt. Ik vind dit blauw tinten zo geweldig mooi!

Het afdrukje is ingekleurd met Faber castell Potloden

Huid- 132-189-191
Haar- 103,280,179,
Broek/handschoenen/muts- 154
Trui,ski en bril- 231,232
schoenen-176,177

 Natuurlijk weer diverse mallen gebruikt om het een mooi geheel te maken.
Een ronde doily nr 2 links boven in de hoek. Het afdrukje in een cirkel uitgesneden en op de vierkante mal Artikelnummer: 6002-0147 van Noor Design geplakt. rechtsboven zit een wit zakje met daarop de hoekmal Artikelnummer: 6002-0148  met een lintje erdoor gestrikt. Het bingo kaartje WishArtikelnummer: 6410/0029   is ook van Noor! design  net als de tekst 'snow much fun'.Artikelnummer: 6410/0104 
Aan de zijkant zit de nieuwe ijskristal rand Artikelnummer: 6002/2021 en achter de bloementoef een vintage flourishes swirl.
Ook nog wat kant en lint gebruikt en de roosjes mogen niet ontbreken!!
Ik wens jullie een fijne zondag toe!
Liefs Tiets xx





5 comments:

  1. Wow wat is het een prachtige tag! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super! Voor mij brengt dit gelukkig wat verkoeling hihihihi

    Gr Antoinette

    ReplyDelete
  2. Doet me helemaal goed deze schitterende "verfrissende" tag terwijl ik onder de sol zit te puffen!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Prachtig gedaan zeg. Schitterend. Heb zelf vanmiddag ook dit papier gekocht en het is inderdaad schitterend van kleur. Ik geloof dat ik alleen de goede kleur stiften niet heb.
    Groetjes Joke

    ReplyDelete
  4. Wat een schitterende tag.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  5. Wauw! Prachtig mooi! Groetjes Kim

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx