Saturday, November 9, 2013

Prettige Kerstdagen!

Ik heb me weer in gestort in een klein mini project waarbij ik diverse gekregen spulletjes kon combineren.
Ik kreeg van Cards & Wishes 1 van de nieuwste winterkits toegestuurd en ik had van Kimya nog geweldige zakjes liggen en dat combineerd natuurlijk geweldig!!
Het papierblokje is van teresa Collins en heb ik bij Hobbyvision gekocht en die kleuren pasten perfect bij de kerstkit.
Natuurlijk kunnen Noor artikelen overal bij gebruikt worden dus ook die heb ik veelvuldig in het project verwerkt.


Op de voorkant heb ik een digi gebruikt die door Sherri Baldi speciaal voor mijn club is gemaakt. Ik heb haar ingekleurd met pan pastels! Een geweldige nieuwe inkleur techniek!
Achter het afdrukje zit de rechthoekmal van Noor! Design.  Het Labeltje aan de zijkant met daaraan het knijpertje zit in de kerst kit van Cards & Wishes.
Natuurlijk een mooie toef roosjes en bloemen eropgemaakt. Ook de tekst Prettige kerstdagen komt uit de kerstkit.

 Het eerste zakje is gemaakt met oa het muziekpapier en de kerstsokjes van Cards & Wishes,

De label in het zakje heb ik met restjes beplakt en de ronde tekst is  van Noor Design,
De grote label komt natuurlijk weer bij Kimya vandaan.

 Op het 2de zakje   heb ik een mini envelop (cards & Wishes) geplakt met daarop een label en wat teksten uit het papier blokje.Ook een hoek stans van Noor paste hier perfect op. Ook het kleine mini labeltje komt bij Kimya vandaan.
Op deze label zie je een deel van een rand stans van Noor ! Design. Daarop een tekst geplakt die weer  in het papier blokje zat.

Op het 3de zakje heb ik de tekst ticket en rendier gebruikt van de kerstkit. met het touw uit de kit heb ik nog het kleine labeltje met sneeuwvlok gestrikt.

Natuurlijk mag een bingokaartje niet ontbreken van de geweldige stempelsheet van Noor!

 Op het laatste zakje heb ik nog meer bingokaartjes verwerkt en ook de ronde tekst is van Noor! Design, Die heb ik uitgeponst op op de 2 stansjes geplakt die bij de kerstkit zaten,

Op het laatste labeltje zit een stans label van Noor! design.

Wil je dit matchbook ook maken, dan vind je op ons Hobbyvision blog een tutorial. Ik heb deze gemaakt met papieren zakjes en in de tutorial heb ik cd hoesjes ervoor gebruikt. Beide is heel goed te verwerken in dit project.
Ik wil Ingrid heel erg bedanken voor de kerstkit die ik mocht ontvangen..Ik heb met heel veel plezier ermee gewerkt...een schitterende kerstkit!

Ook ben ik na een korte afwezig heid weer terug in het team van Kimya... en daar ben ik super blij mee. Ik kan natuurlijk niet zonder papierzakjes, paperbags, labels enz en waar kan ik die beter halen dan bij Kimya!! Bedankt Femke dat ik weer terug mocht komen!

Liefs Tiets xx

7 comments:

  1. wat een schitterd boekje leuke details heb je gebruikt het is weer een toppertje Tiets.
    Liefs Ghea ♥

    ReplyDelete
  2. Wat een schoonheid is het weer Tiets, super gemaakt, en ik hoop nu ook wat meer in de kerstsfeer te komen, Nick en Simon kerst cd staat hier nu ook aan hoor, dat gaat vast helpen.
    groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  3. Wat super mooi Tiets
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  4. wat een supermooi projectje heb je weer gemaakt
    gr sandra

    ReplyDelete
  5. Wauw Tiets, dit os werkelijk om je ogen uit te kijken. Wat een mooi projectje!
    Groetjes,
    GerJanne

    ReplyDelete
  6. o wat mooi dit projectje tiets

    super gedaan

    gr roelie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx