Sunday, March 16, 2014

Cherish!

Van Nancy van Let's get Bizzee kreeg ik het nieuwe ophang bord opgestuurd en  ik heb dit ervan gemaakt.
Het papier is een oude lijn van Pion en het plaatje is eentje kant en klaar van Hobby House.  Natuurlijk heb ik het gecombineerd met diverse Noortjes en ook artikelen van Dutch Doobadoo!
Ronde doily nr 2 6003/1002
Frame vierkant 6002/0147
Cirkel 6002/0303
Vintage flourish blad 1 6003/0037
Scrabble stempels 6410/0079
Postcard stempel 6410/0031
Bingo stempels 6410/0029
Postcard accessoires  6410/0025

Van Dutch doobadoo heb ik de cardboard pijlen en hartjes gebruikt.

Het prachtige jute lint komt bij Kimya vandaan en dit is erg soepel en kun je perfect strikken!
Liefs Tiets xx

8 comments:

  1. Super mooie creatie Tiets ik vind de scrabble letters ook wel heel gaaf helaas lukte het deze keer niet om naar de kgk dagen te gaan hoop in augustus wel weer je mooie creaties in het eggie te zien ! deze is Super !!
    groetjes Cora

    ReplyDelete
  2. Wat schitterend Tiets.
    Prachtig met dat jute lint.
    Groetjes Margreet

    ReplyDelete
  3. erg mooi en wat een prachtige kleuren

    ReplyDelete
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Tiets, ziet er geweldig mooi uit, zo mooi weer je ingekleurde werk.
    Liefs van Anita

    ReplyDelete
  5. Lieve Tiets wat een geweldige mooie creatie= TOP!!!!! liefs Henriette xxx

    ReplyDelete
  6. Prachtige kaart Tiets!!! Mijn complimenten.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx