Thursday, April 17, 2014

One in a million!


Ja ik mocht weer op ons Hobbyvision Designteam blog zorgen voor wat inspiratie en daarom heb ik deze keer voor jullie de flessenlabel 470.713.005 van Dutch doobadoo versiert met diverse Noor  mallen en stempels. 
Op de achtergrond zie je de postcard stempel 6410/0031  die heb ik met bruine inkt op dessin papier gestempeld en daarna uitgeknipt en met een distresser een oudere look aan gegeven.   Het plaatje is op de
frame rechthoek 6002/0146  geplakt met daarachter het Joy bingo stempeltje 6410/0029  geschoven. Op het plaatje zelf heb ik  de sending messages 6410/0025 stempeltjes gebruikt om de randen nog wat te bewerken. Een cardboard pijl 472.309.002  is links van het afdrukje geplakt met daarop een kleine vlinder die uit de set van de ronde vlinderstans 6002/0322 komt.


De nieuwe filmpstrip 6002/0278 leent zich prima om ook achter een afdrukje te schuiven zodat je aan beide kant een stukje terug ziet.   Ik heb hem door midden geknipt en zo aan weerskanten geschoven omdat hij anders te kort was.


Aan de zijkant heb ik de  nieuwe franse lelie rand 6002/0291 geplakt en het ge-emboste deel is met bruine inkt gehandeld.Ik heb maar één simpele grote bloem met de vintage flourish blaadjes 6003/0037 onderaan geplakt en een stukje softboard honeycomb 478.007.001 (dutch doobadoo) ernaast geschoven met daarop een tekst van de sending love stempel sheet 6410/0040.
De losse vlinders zijn her en der geplakt en uit rose cardstock gestanst.

Aan de hals van de fles is nog een lintje gestrikt met daaraan 1 van de kraft labels 474.007.001  van Dutch doobadoo.
Dit is toch wel een leuk kado om weg te geven toch? Je zou er nog een klein envelopje aan kunnen binden om daar een gift card of geld in te stoppen.


Liefs Tiets xx

4 comments:

  1. Het krijgen van deze fles is écht een feestje! Fantastisch mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    ReplyDelete
  2. De label ziet er wel weer superleuk uit

    ReplyDelete
  3. heel erg leuk gemaakt ! top, al die laagjes,
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  4. prachtig!
    ik zag op lacy sunshine blog dat je in het team komt? super! je kaart op dat blog is erg mooi.
    de afbeelding is prachtig ingekleurd.
    succes en veel plezier.
    groetjes

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx