Sunday, September 28, 2014

Nieuwe Challenge bij Noor!

Zo wat een hectische tijd zeg.... als dit op mijn blog komt zit ik nog op de camping samen met Astrid om te werken in alle rust aan het clubdag project van 25 oktober... het hing er nog om of er nog wel tijd voor was want het is echt razend druk met van alles... Maar gelukkig vonden we nog een weekend en zijn we al vanaf afgelopen donderdagmiddag hier en  druk bezig... 

Na het enorme succes van onze eerste Noor! Design challenge hebben we uiteraard maar besloten om hier een vervolg aan te geven. Wat is er massaal meegedaan zeg, ontzettend leuk!

We hebben ook voor deze maand weer een nieuw thema bedacht, passend bij onze laatste nieuwe collectie en het seizoen en dat is:

Autumn / Herfst 


We willen dus graag dit thema en de bovenstaande kleuren van de inspiratiefoto terug zien op je creatie. Zorg ook dat je iets van Noor! Design gebruikt op je kaart, wat het is maakt niet uit.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 29 oktober 2014 door een foto van je creatie inclusief je naam te emailen naar: 
info@noortje-design.nl
(alle inzendingen worden na 29 oktober getoond hier op ons blog)
En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 29 oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons dit prijzenpakket:


Haa eindelijk  kreeg ik de kans om met de herfst artikelen te werken... Ik heb gekozen om een envelop kaartje te maken van de dutch doobadoomal  470.713.004... en heb daarin een label geschoven.


Ik heb het papierblokje vintage 2 gebruikt omdat ik dit nieuwe herfst blokje nog niet had..maar kijk eens naar deze warme kleuren...toch ook herfst!!


Ik heb de envelop uit kraft papier gesneden en voordat ik hem dicht geplakt heb , heb ik eerst de franse lelie rand er tussen gelegd. De envelop vervolgens  beplakt met  diverse vlakken dessin papier. Het plaatje (hobbyvoordelig) heb ik als een tag uitgesneden en die op donkerbruin karton geplakt.  Deze een beetje scheef op de envelop gezet en toen de rest gepimpt.
Eerst jute onderaan gedaan en daarop de schitterende rendiertjes...

De blaadjes heb ik ook uit het dessin papier gestanst zodat het een mooie eenheid blijft.

De paddestoelen heb ik 3 keer uitgestanst .. eerst uit creme karton en toen uit het dessin papier van het papierblokje fading colors... dit vel is de rode met witte stippen! Dus de hoedjes daar mee gedaan en als laatste nog eens uit donkerbruin papier voor het gras randje.
De denneappeltjes komen bij de xenos vandaan.
De tekst komt wel van het nieuwe stempel vel en heb ik op dessin papier gestempeld. 


De tag heb ik ook uit kraft karton gesneden en deze met wat restjes papier beplakt. Ik heb een deel van de paddenstoelen rand stans erop geplakt en eronder een stuk touw gewikkeld.Ook hier weer een tekst op dessin papier gestempeld en bovenaan heb ik een tag gestempeld van CraftEmotions en die met touw vast gestrikt.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met deze geweldig leuke challenge.. de prijs is niet mis dus ik zeg...DOEN!





4 comments:


  1. Hoi Tiets,

    Wat heb je dat geweldig mooi gemaakt,
    hele warme kleuren, gaaf ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    ReplyDelete
  2. Wat een geweldige herfsttag heb je gemaakt!

    Groetjes, Natasja

    ReplyDelete
  3. Wat heb je er weer een schitterende tag van gemaakt, geweldig hoe je alles gecombineerd hebt. Een juweeltje! Lieve groetjes, Marlies

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx