Friday, March 27, 2015

Mixed Media


Als Noor meisje moet ja natuurlijk wel alles eens geprobeerd hebben op hobby gebied en het volgende op het lijstje was lekker kliederen met gesso, sprayen,  verf etcetc..
Nou Tiets is er achter dat dat niet echt haar ding is want alles zat eronder behalve dat gene wat gesprayd moest worden hahahah..
Maar goed ik wil jullie toch even het eind resultaat laten zien ook al is het niet helemaa zoals het moet zijn.
Het thema is zee/strand... de foto vond ik op het internet en deze klein uitgeprint.
Het mdf hart eerst helemaal wit gemaakt met gesso en
toen lekker aan de slag met dingetjes erop plakken..schelpjes, klei figuurtjes touw, verbandgaas parels, een 8 knoop, etcetc... ook dat weer in de gesso gezet( wat ik al zonde vond!!!) en ja toen de spray maken en op spuiten...

ik had 2 grote pizza dozen open gemaakt en daar alles in gelegd en hup sprayen maar... nou pff dikke klodders en druppels en niet mooi.... dus flink balen en alles weer in de gesso gezet..
föhn erop en opnieuw spray maken... en pff deze keer ging het al een stuk beter!!
En dit is het dan geworden ... nog even een kantje bovenin om het op te hangen en weer iets geleerd!

Maar ik raad jullie wel aan om eens gezellig een workshop hierin te gaan volgen. dan leer je meteen hoe de spray het beste gemaakt kan worden en op kleur gemaakt moet worden en hoe je moet sprayen etc etc...

Deze workshops zijn oa bij Hobbyvision te volgen en bij Noor & Zo.

Een fijne dag allemaal en natuurlijk alvast een super fijn weekend!


1 comment:

  1. Nou Tiets ik vind hem echt superrr mooi:)
    groetjes Adriana

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx