Sunday, April 5, 2015

Hobbyvision Facebook Challenge!

We gaan weer een challenge doen op de Hobbyvision facebook pagina.. Ik heb deze keer een mini album gedacht  waarvan ik een workshop heb gemaakt en deze staat in stap voor stap foto's op die pagina. Je kunt eraan mee doen en Jenine heeft zelfs pakketjes gemaakt waar de basis artikelen al in zitten zodat je met de juiste spulletjes werkt.


Ik heb de trouwfoto;'s van Dieuwke en Matthew voor dit albumpie gebruikt en het was ook meteen mijn eerste keer met 'echte 'foto's...enne ik kan jullie wel vertellen het smaakt naar meer hahahaa.
En dat zal ook geen probleem zijn in de toekomst want ons eerste kleinkind word in september geboren..dus dat is natuurlijk wel een geweldig mooi onderwerp om mee te scrappen!
Maar goed nu eerst deze challenge!
Neem er een bakkie koffie bij en ga er rustig voor zitten op deze eerste paas dag!




Het papier is van Kaisercrafts en heet Betsy's couture... zo prachtig en paste zo mooi bij de foto's.
Heb veel Noortjes gebruikt, kantjes, touw, plakparels, joy labels, bloemen, floss, stempels en ach zoveel meer...
Als je mee gaat doen en er zijn vragen, Jenine en ik kun je altijd bereiken op die facebookpagina dus stel daar gerust je vragen!
















Ik hoop dat jullie met net zoveel plezier werken aan deze workshop, als dat ik heb gedaan!


1 comment:

  1. Hoi Tiets,
    LEUK dat ik even in het album van je/jullie dochter en schoonzoon mag kijken.
    Zo mooi gemaakt !!!!

    Groet WIL

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx