Saturday, October 10, 2015

Kimya Pocket letter traditionele kleuren!!

Femke vroeg mij of ik een pocket letter wilde maken in echte kerst kleuren.. nou iedereen weet kerst en Tiets dat gaat prima samen dus ik ben er al heel snel aan begonnen.. Kreeg zulke leuke spullies van haar opgestuurd dan gaat het zo kriebelen!!

Ik heb eerst alle vakjes voorzien van een achtergrondje van Studio Light- scandinavian winter.
En ja daarna is het gewoon lekker vol proppen met leuke plaatjes en Kimya artikelen!!

Ik heb de nieuwe Christmas Bell van Dutch Doobadoo  bovenaan op de buitenkant  geplakt en ook nog gepimpt.

Uiteindelijk zonder dat ik er erg in had zitten er 34 artikelen van Kimya op!! En weet je wat nu zo leuk is...
Je kunt nu basis setjes bestellen met daarin dus al deze artikelen en een pocket letter zodat je zelf alleen nog maar design papier hoeft toe te voegen!!

 Ziet er best tof uit toch!!

De meiden van Kimya zijn dan ook altijd erg druk hoor met alles klaar zoeken en vinden wat ik allemaal gebruikt heb!!


En uiteindelijk zijn de pakketjes klaar, met werk wijze en deze keer ook een patroon van een kerstbel die ik ook gebruikt heb!!
Dus wil je meteen aan de slag zonder alles bij elkaar te zoeken... kijk dan maar eens

Heel veel plezier met het pakketje als je hem gaat kopen enne laat in onze facebook groep eens zien wat jij ermee gemaakt hebt! Klik maar op de foto


Liefs Tiets xx




1 comment:

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx