Thursday, December 3, 2015

winter

Ik vind het maken van wat uitgebreidere projectjes altijd heerlijk om te doen..Kan er dan ook dagen over doen maar daar geniet ik dan juist van.
Dit keer is het idee niet van mezelf maar vond het zo grappig in elkaar steken dat ik het na gemaakt heb, alleen wel met eigen maten.

Ik heb papier gebruikt van Studio Light-  Sweet Winter season.
Ik heb zowel de scrapvellen, stans,3 D , tags maar ook het kaarten stansblock hiervoor gebruikt.

Ik heb op de voorkant een schudkaart verwerkt met sneeuw achter mica. Door 2 keer de mal uit te stansen en  op allebei mica,. op de voorste nog foam en daartussen de sneeuw gelegd.
Het woord winter van Dutch Doobadoo heb ik met een lijmpen op het mica geplakt.
Bovenin een tafereeltje gemaakt met mooi lint en 2 witte belletjes. De groene handschoentjes zitten al in het papier verwerkt, maar ik heb ze uit nog een ander vel los geknipt en met foam eroverheen geplakt.
Natuurlijk een flinke bloementoef met takjes en een flesje met glitter om de voorkant af te maken!!
 De kaart kan op meerdere keren opgeflapt worden en op elke pagina ben ik aan de slag gegaan met de diverse stansjes uit de vellen en het stansblok.
 Natuurlijk wel alle randjes  met de distresser bewerkt.
 Je kunt eindeloos combineren met de vellen en blokken!!

 In het midden kan de kaart nog een keer opgeflapt.

En daar zie je het lieve beertje naar buiten kijken waar het sneeuwt...
Zouden wij ook een witte kerst krijgen dit jaar?

Ik hoop dat jullie dit een leuk model kaart vinden want we doen er op onze Hobbyvision facebookpagina een christmas challenge mee!!

KLIK HIER

 en doe gezellig mee. Je vind de hele werkwijze van deze flipflap kaart daar in bestanden zodat je hem ook kunt maken!!
Succes allemaal!


Studio Light - Kaartpakket Luxe gestansde kaarten - Sweet Winter Season 02   Stap voor Stap vel Studio Light - Sweet Winter Season - STAPSWS1355   Stansvel Studio Light - Sweet Winter Season - EASYSWS499 Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Cirkel met bloem  

Klokjes - 11 mm - Wit   Penny Lane - Mini Pearl Daisies - .75   Klosje jute touw 25 gr. Paper Distresser - Tim Holtz

Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw  Scrappersfloss Karen Foster - Bone   Mica A4 - Snowfall  

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx