Friday, May 13, 2016

Pocket Letter Sweet Romance

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een pocket letter had gemaakt en de Sweet Romance lijn van Studio Light lag nog op mijn buro dus ben daar mee aan de slag gegaan.
Benodigde Studio light materialen:


Alle 9 vakjes heb ik gevuld met een scrapvel (6,5x9cm)  Ik heb eerst alle randjes met distress inkt bewerkt en daarna opgeschuurd met de distresser.
Toen heb ik de diverse vellen stans en kaartblokken erbij gepakt en ben maar gaan uitdrukken, schuiven en  proberen. Tis best een uitdaging om alleen maar papier te gebruiken en verder niks.
 Tis me ook bijna gelukt op een stukje touw, pareltjes en alfabetstickers na.

Ik heb alles wat ik heb uitgedrukt wel een beetje met een schuurlapje bij gewerkt op de uitdruk                                                                              puntjes weg te werken.
                                    Ook heb ik op de buitenkant van de pocket letter gewerkt  .
                   Hier heb ik dan eerst foam achter geplakt om hoogte te krijgen en daarover heen
                                               tape zodat het op de pocket blijft plakken.


                     Met zoveel vellen en blokken kun je echt gemakkelijk de vakjes vullen

 Helemaal onderaan heb ik uit scrapvel02 de rand geknipt en deze op de buitenkant verhoogd opgeplakt en daarna een paar pareltjes erbij geplakt.

 Op de vlaggetjes heb ik de tekst Enjoy met alfabet stickers gedaan en de vlinders zitten vast met 1 vleugel en de andere omhoog gevouwen zodat het lijkt alsof hij vliegt.

Bovenaan   heb ik uit basisvel 212 het tekst gedeelte geknipt en dit ook op de buitenkant verhoofd opgeplakt.

Veel plezier met het maken van jullie creaties en ik hoop dat ik jullie weer wat geïnspireerd heb!


No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx