Thursday, August 18, 2016

Studio Light- Frozen Forest

Wat een geweldige mooie nieuwe papierlijn van Studio Light is dit toch...  De winkeliers krijgen deze over een dag of 10 in huis maar ik als oa DT-er mocht er al mee aan de slag.
Ik heb als basis de tent mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Maar heb hem ook een beetje als Diorama kaart gemaakt door in de binnenkant ook wat dingetjes te verwerken.
Ik hoop met deze foto dat je een beetje in de tentkaart kunt kijken.. Heb er deco materiaal geplakt met daarin het hertje en een paddestoel met wat denneappels,

Natuurlijk moest ik er ook Kimya materialen in verwerken... de geweldige sneeuwvlokken, de sneeuwballetjes  het goudkleurige weblint waar ik een strik mee gemaakt hebt .

Wil je alvast zeker zijn dat deze geweldige lijn straks bij jou in de brievenbus valt, dan kun je hem bij Kimya alvast pre-orderen!
Klik maar
HIER!
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif
Hieronder nog de lijst van gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het betreffende product in de webwinkel uit.

Verwacht sept: Studio Light Easy 3D stansvel Frozen Forest nr. 531 Verwacht sept: Studio Light Achtergrondpapier A4 Frozen Forest nr. 227 Confetti snowflake wit 30 mm 50 stuks Zakje sneeuwbolletjes 2-3 gram wit
 Weblint 100 mm x 50 meter - Goudbruin Kraft Karton/papier A5 14.8 x 21 cm 25 velDubbelzijdige tape 9 mm x 50 meterFOAM dubbelzijdige tape 18 mm x 4 meter (dikke kwaliteit)

1 comment:

  1. Super mooie kaart. Ik heb de papierlijn al op mijn verlanglijstje gezet.

    Groetjes Sylvia

    ReplyDelete

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx