Monday, September 5, 2016

Workshops Den Bosch!


Afgelopen 1, 2 en 3 September waren de knotsgekke kaarten dagen en de mensen konden deze workshop bij mij komen maken..
Hetzelfde projecten maar in 2 thema;'s
Of zomer of kerst.
Voor het zomerse voorbeeld heb ik het papier van Studio Light - Romantic Summer gebruikt.
 Natuurlijk zitten die vellen ook in het pakket wat iedereen kreeg met de nodige Kimya artikelen!

 Kijk nu eens dat prachtige rose lint met de strandhuisjes....wowwwww
 In dit project zitten diverse labels her en der verstopt.
 Hier klapt er iets open waardoor je weer een label tegen komt.


De achterkant is met de ovalen stans beplakt en daar de vuurtoren in. Op het rietje heb ik een kraft bloem geplakt met daarop een mini envelop en daar weer een plaatje ingeschoven..

Die achterkant kan ook weer opengeklapt worden!!

 En hier dan even alle labels op een rijtje!!


En dan het zelfde project nog een keer maar dan met Winter Memories van Studio Light.
 Het goudkleurige weblint paste hier zo geweldig bij dat ik dat door de labels heb geknoopt.

  ook in dit pakket natuurlijk weer de nodige kimya artikelen


 Op deze achterkant heb ik ook weer dat rietje verwerkt.

 en tja dat etiket met let it snow past hier wel perfect bij!
en ook hier de hele rij labels.

De pakketten zijn vanaf nu ook online in de webshop te betellen!
KLIK HIER

 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx