Tuesday, October 11, 2016

pocket letter halloween

Tja vorig jaar deed de Halloween Pocket letter basis set het zo goed dat ik ook voor dit jaar maar in de pocket letter ben geklommen...Dit keer met het prachtige halloween papier van Yvonne Creations.
Dit zit ook in het basis setje dus je kunt zo aan de slag.



 Ik heb een soort lollipop gemaakt van een stans van Marianne Design en hierop een oranje doily geplakt. De blazende kat erop geplakt en het geheel op een rietje gedaan.
Aan het rietje een zwart label met halloween sticker en een pompoen hanger.


Van de roe heb ik een bezem gemaakt... de roe iets kleiner geknipt, het rietje aan de onderkant plat gedrukt en in de roe geplakt en met touw stevig vast gezet.

In het mini envelopje heb ik wat bijpassende labels gemaakt en geschoven.

 De stansjes en stempel van  Yvonne Creations zijn zo gaaf... Je vind ze HIER
Het spookje heeft creepy wiebeloogjes.... het patroon zit ook in het basis setje en de oogjes ook!

Ik hoop dat ik jullie wat geïnspireerd heb  met deze halloween pocket letter...  O ja voor ik het vergeet....De basis setjes zijn wel limited edition dus op=op!!


 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx