Wednesday, April 12, 2017

7 Tags of...Spring!

Omdat de kerst editie van 7 tags of..altijd een groot succes is hebben we dit keer eens de 7 tags of spring verzonnen.
7 dagen lang een nieuwe tag met een thema wat bij spring/lente past.
Ik ben maandag begonnen met het thema"In mei leggen alle vogels een ei"
Dit heb ik ervan gemaakt.
Het prachtige Pion Design- a sonbird's secret past natuurlijk geweldig bij de lente!
Heb wat mooie mallen van Marianne Design erop verwerkt.  Ook nog 1 van Noor! Design links achter het plaatje.
Een doily prop ik bijna altijd wel ergens..maakt het net ff af...
Het plateau is gemaakt van een ronde mal. deze heb ik  omgevouwen en dat deel vast geplakt achter de tag. Deze is beplakt met wat natuurlijke materialen  wat eieren, bloemetnes en als je goed kijkt zitten er ook her en der vogeltjes tussen.
Wil je ook meedoen dat kan hoor. Hop even over naar
HIER
word lid en je kunt meteen meedoen. Alle info lees je daar.
Ik wens jullie een mooie dag toe.

 Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd Marianne D Creatables Vintage decoratie
Papiertouw, 2 mm met draad, bruin, per meter Rekbaar kant wit, kleine bloem, 2,3 cmEffen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - turquoise blauw
 photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je langs bent geweest en een reactie plaatst hoor, dank je wel en tot gauw weer!

Thanks for stopping by and leaving a message on my blog! Tiets xx